Free songs
Unhuman.pl | Notyfikacje i Open Graph

Unhuman.pl | Notyfikacje i Open Graph

Dla sklepu unhuman.pl stworzyliśmy specjalne narzędzie, które otwarło zupełnie nowy kanał komunikacji z fanami, na zupełnie nowym poziomie – poprzez notyfikacje (powiadomienia). Dzięki specjalnej aplikacji, za pośrednictwem panelu administracyjnego, można wysyłać do fanów powiadomienia o dowolnej treści, które po kliknięciu prowadzą w dowolne miejsce s Internecie.

 

Przykładowa notyfikacja Unhuman.pl

 

Zaletą powiadomień jest ich zasięg, który nie jest ograniczany przez facebooka a notyfikacje docierają do tylu osób, do ilu zostały wysłane. To doskonały sposób na promowanie nowych kolekcji, wyprzedaży lub akcji rabatowych.

Korzyści z notyfikacji:

  • Możliwość przekierowania użytkownika na dowolną stronę prosto z jego Facebooka,
  • 100% zasięgu – Twoje powiadomienie zobaczy każdy,
  • Wygodny i szybki sposób planowania oraz wysyłki powiadomień dzięki intuicyjnemu panelowi,

Jak działają notyfikacje?

Prosto i skutecznie! Wystarczy wprowadzić treść powiadomienia, którą zobaczą odbiorcy oraz w osobnym okienku wkleić link (może być trakowany) gdzie przekierujemy użytkownika po kliknięciu w powiadomienie. Wygodny panel pozwala zaplanować publikację na dowolny dzień oraz dowolną godzinę.

 

panel do wysyłania notyfikacji

 

Co jeszcze?

Dodatkowo zaimplementowaliśmy w aplikacji funkcjonalność wykorzystującą Open Graph Facebooka do publikowania spersonalizowanych publikacji w newsfeedzie użytkowników, którzy wykonali określoną akcję. Dzięki temu posty dotyczące Unhuman są grupowane i wyświetlane w atrakcyjny sposób.

Jeśli chcesz poznać więcej zalet aplikacji i wdrożyć ją w swoim sklepie, skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Efekty / ROI

Z opisaniem skuteczności działań oraz efektywności narzędzie trzeba będzie zaczekać przynajmniej do Q3 bieżącego roku. Gdy tylko otrzymamy niezbędne dane oraz zgodę na ich publikację, z pewnością to zrobimy.
[Aktualizacja z dnia 10 maj 2014] Dowiedzieliśmy się, że inwestycja zwróciła się już jakiś czas temu (przy pasywnym użytkowaniu, bez żadnej kampanii promocyjnej, która zwielokrotniłaby organiczny ruch z Facebooka do narzędzia). Jest świetnie ale nadal czekamy na twarde dane.